KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KEMUDAHAN PERKHIDMATAN INFRASTRUKTUR DAN INFOSTRUKTUR UiTM 2018

Kajian Kepuasan Pelanggan terhadap Kemudahan Perkhidmatan Infrastruktur dan Infostruktur UiTM ini bertujuan untuk mengenalpasti dan mengkaji tahap kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan yang telah disediakan oleh PPII. Selain itu, kaji selidik ini juga bertujuan untuk penambahbaikan terhadap perkhidmatan yang diberikan melalui instrument yang dibangunkan.

Oleh yang demikian, dimohon YBhg. Datuk/Dato’/Datin Paduka/ Datin/Prof./Tuan/Puan dapat meluangkan masa untuk melengkapkan Kajian Kepuasan Pelanggan terhadap Kemudahan Perkhidmatan Infrastruktur dan Infostruktur UiTM 2018. Kaji selidik ini dilaksanakan secara atas talian bermula pada 16 November 2018 dan ianya boleh dicapai di pautan berikut:

https://goo.gl/forms/WwuXqlxH7ZrgtMh13

Berdasarkan maklumbalas yang diterima, PPII akan melanjutkan tempoh kaji selidik iaitu sehingga 14 December 2018. Semua maklumat YBhg. Datuk/Dato’/Datin Paduka/ Datin/Prof./Tuan/Puan berikan dianggap sulit dan hanya akan digunakan untuk tujuan ini sahaja.
Kami menghargai kerjasama dan komitmen yang telah diluangkan untuk menjawab kaji selidik ini dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

0
0